SÄTT KUNDEN I CENTRUM – DET ÄR LÖNSAMT

Idag är det många som pratar om vikten av att designa tjänster och organisationer utifrån kundernas behov. På Transformator Design började vi arbeta med metoden servicedesign/tjänstedesign redan 1998 när Daniel Ewerman grundade företaget. Det gör oss till ett av världens mest erfarna servicedesignföretag.

 Vill du komma i kontakt med oss?
Hör av dig till: Susanne Lundmark +46 70 527 74 56

VÅRA ERBJUDANDEN: Det här kan vi hjälpa er med

Skapa strategier utifrån kundernas behov i alla kanaler
Att jobba kundcentrerat är numera en strategisk fråga. Därför hjälper vi er att att hitta en kundcentrerad strategi, skapa intern samsyn och visualisera målbilden. Vi hjälper er att skapa nya tjänster, uppdatera befintliga eller digitalisera efter behov.

Nya lösningar utifrån kundernas behov
Vi är experter på att förstå dina kunder. Men vi arbetar också med att ta in dina medarbetares förutsättningar och tillsammans tar fram vi fram nya lösningar och skapar kundupplevelser.

Gå från innovation till aktivering
Vi lämnar er inte ensamma med nya lösningar. Våra team och konsulter kan stötta ert förändringsarbete genom coaching, metodexpertis, genomförande, utbildning och det digitala verktyget Custellence.
Läs mer om Custellence här. 

Utbildning: Börja jobba kundcentrerat!
Vill ni komma igång att börja jobba kundcentrerat på egen hand? Då kan vi hjälpa er med utbildning som ger praktiska verktyg och fördjupad förståelse. Läs mer om våra utbildningar här

Läs mer om vår metod här.  

Olika samarbetsformat - vad passar er?

Alla utmaningar har olika förutsättningar och inget projekt är det andra likt. Det vet vi. Därför är vi flexibla och du kan vända dig till oss med alla typer av kundupplevelseproblem, stora som små. Med andra ord kan vi hjälpa dig att att bli inspirerad, utveckla tjänster eller ge dig stöd i förändringsresan mot att bli en kundcentrerad organisation.

Så här anlitar du oss enklast!

  • Allt börjar med ett telefonsamtal eller ett mejl.
  • Vi träffas sedan gärna för ett första möte för att känna och klämma lite på varandra.
  • Slår det gnistor så kavlar vi upp armarna och tillsammans skapar en handlingsplan.

Om du önskar kan vi plocka fram referenser och siffror på varför rätt kundupplevelse lönar sig på sista raden.

Behöver du hjälp?

Hör gärna av dig.